+420 704 770 540 |
PO-PÁ 9:00-16:00

Obchodní podmínky

  • Toto jsou všeobecné obchodní podmínky, které se týkají smluv uzavřených prostřednictvím on-line obchodu BRILLAMENTO, který se nachází na webové stránce www.brillamento.cz.
  • On-line obchod BRILLAMENTO nabízí exkluzivní kolekci stříbrných šperků zdobených přírodními drahými kameny.
  • Na internetové adrese www.brillamento.cz provozuje obchodní společnost BRILLAMENTO Czech Republic s.r.o., se sídlem V parku 2308/8, Chodov, 148 00 Praha 4, Česká republika, IČ: 22517511, zapsaná v obchodním rejstříku Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 416629, (dále jen „prodávající“) svůj on-line obchod.
  • Tyto obchodní podmínky jsou stanoveny v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) a vztahují se na veškerý prodej zboží .
  • 1.1. Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti mezi prodávajícím a kupujícím vzniklá v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího, který je provozován na webové stránce www.brillamento.cz (dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).
  • 1.2. Obchodní podmínky tvoří integrální součást každé kupní smlouvy, která je uzavřena v českém jazyce.
  • 1.3. V kupní smlouvě je možné dohodnout odchylky od těchto obchodních podmínek. Jakékoli takové odchylky mají přednost před standardními ustanoveními obsaženými v těchto obchodních podmínkách.
  • 1.4. Kupujícím se rozumí fyzická nebo právnická osoba, která prostřednictvím webového rozhraní obchodu, telefonicky, e-mailem či jiným způsobem odešle objednávku a uzavře s prodávajícím kupní smlouvu. Kupující může být spotřebitel nebo podnikatel.
  • 1.5. Spotřebitelem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
  • 1.6. Právní vztahy prodávajícího s kupujícím, který je podnikatelem, se řídí těmito obchodními podmínkami pouze v rozsahu, který nevylučují ustanovení § 1751 odst. 1 občanského zákoníku či jiná kogentní ustanovení právních předpisů upravujících vztahy mezi podnikateli.
  • 1.7. Pro právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, který je podnikatelem, platí tyto obchodní podmínky v rozsahu, který neodporuje kogentním ustanovením právních předpisů upravujících vztahy mezi podnikateli.
  • 1.8. Prodávající má právo na změnu nebo doplnění textu obchodních podmínek. Jakékoli takové změny nebo doplnění však neovlivní práva a povinnosti, které vznikly mezi stranami před vstupem nové verze obchodních podmínek v platnost.
  • 2.1. Informace o zboží uvedené na webovém rozhraní obchodu jsou pouze informativní a nezavazují prodávajícího k uzavření kupní smlouvy ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se neaplikuje.
  • 2.2. Objednávku zboží lze provést vyplněním objednávkového formuláře na webovém rozhraní obchodu, který specifikuje požadované zboží, způsob platby, zvolený způsob doručení a související náklady na doručení.
  • 2.3. Kupující má možnost před finálním odesláním objednávky zkontrolovat a upravit uvedené informace v objednávkovém formuláři. Odeslání objednávky se potvrdí kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“. Informace poskytnuté v objednávce jsou považovány za správné a úplné. Prodávající poté neprodleně potvrdí přijetí objednávky elektronickou poštou na adresu uvedenou kupujícím.
  • 2.4. Webové rozhraní obchodu detailně informuje o nabízeném zboží, cenách, včetně daně z přidané hodnoty a případných poplatcích, a podmínkách pro vrácení zboží. Ceny jsou platné v momentě zobrazení na webové stránce, přičemž prodávající má právo na uzavření smlouvy za individuálně sjednaných podmínek.
  • 2.5. Informace o balném, poštovném a způsobech doručení jsou poskytovány s platností pro území České republiky. Pro získání nároku na bezplatné doručení je nutné zaplatit stanovenou minimální kupní cenu. Při snížení celkové ceny zboží pod tuto hranici po částečném vrácení zboží kupujícím se právo na bezplatnou dopravu ruší a kupující je povinen zpětně uhradit náklady spojené s dopravou prodávajícímu.
  • 2.6. V závislosti na charakteru objednávky může prodávající vyžadovat její dodatečné potvrzení, například písemně nebo telefonicky.
  • 2.7. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy kupující obdrží od prodávajícího e-mail potvrzující přijetí objednávky. Tímto okamžikem vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, které jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami.
  • 2.8. Potvrzení objednávky bude obsahovat shrnutí objednávky (zboží, cenu, způsob dopravy a platby) a odkaz na obchodní podmínky. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
  • 2.9. Kupní smlouva je uzavírána v elektronické podobě, není uzavírána v písemné podobě a není archivována prodávajícím. Kupující obdrží potvrzení objednávky na zadaný e-mail, které slouží jako doklad o uzavření kupní smlouvy.
  • 2.10. Kupní smlouva je tvořena objednávkou kupujícího, potvrzením objednávky prodávajícím a těmito obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
  • 2.11. Kupující má možnost si před odesláním objednávky tyto obchodní podmínky uložit na svém zařízení či vytisknout, aby se s nimi mohl kdykoliv znovu seznámit.
  • 2.12. Kupující souhlasí s využitím komunikačních prostředků na dálku pro uzavření kupní smlouvy. Veškeré náklady spojené s použitím těchto prostředků, jako jsou náklady na internet nebo telefonní hovory, jsou na straně kupujícího.
  • 3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit bezhotovostně prostřednictvím platební brány Comgate, která nabízí různé moderní metody online plateb, jako jsou platby kartou, bankovním převodem, QR kódem, Apple Pay, Google Pay, a také odložené platby a platby na třetiny ve spolupráci se službou Skip Pay. Při výběru platby bude kupující přesměrován na zabezpečenou platební stránku Comgate, kde si zvolí preferovanou metodu a dokončí transakci podle instrukcí.
  • 3.2. Při platbě prostřednictvím platební brány Comgate (s výjimkou služby Skip Pay) musí být platba provedena do 30 minut od vytvoření objednávky. V případě neprovedení platby v této lhůtě je prodávající oprávněn objednávku automaticky stornovat. O stornování objednávky bude kupující informován e-mailem. Při využití služby Skip Pay se platba řídí podmínkami této služby.
  • 3.3. V případě bezhotovostní platby mimo platební bránu Comgate je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V takovém případě je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
  • 3.4. Prodávající může vyžadovat úhradu celé kupní ceny před expedicí zboží, zejména pokud není od kupujícího obdrženo dodatečné potvrzení objednávky. Zálohy nebo jiné předplatby nejsou standardně požadovány.  Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se neaplikuje.
  • 3.5. Slevy na zboží poskytnuté prodávajícím nelze vzájemně kombinovat.
  • 3.6. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad, který  bude zaslán elektronicky na uvedenou adresu kupujícího po uhrazení kupní ceny. NEBO DÁT MOŽNOST STAŽENÍ
  • 3.6. V ceně zboží jsou zahrnuty všechny relevantní poplatky, včetně daně z přidané hodnoty, a kupující je povinen uhradit celkovou kupní cenu včetně nákladů na balení a dopravu, pokud není uvedeno jinak.
  • 4.1. Konkrétní způsob dopravy si kupující volí při objednávce na webovém rozhraní. Způsob dopravy může být na žádost kupujícího upraven, avšak s tím, že veškeré riziko a případné dodatečné náklady vzniklé v důsledku této změny nese kupující.
  • 4.2. Doba dodání zboží závisí na jeho dostupnosti, zvoleném způsobu dopravy a platby. Prodávající nemůže garantovat přesnou dobu doručení zboží externími dopravci a v případě problémů s dodáním je kupující vyzván, aby kontaktoval prodávajícího pro řešení situace.
  • 4.3. Zboží skladem je expedováno do dvou pracovních dnů od připsání platby na účet prodávajícího nebo od obdržení potvrzení o úspěšné platbě z platební brány Comgate. V případě nutnosti opakovaného doručení zboží z důvodů na straně kupujícího, hradí kupující veškeré náklady spojené s tímto doručením
  • 4.4. Prodávající je podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce a kupující je povinen zboží na tomto místě při dodání převzít.
  • 4.5. Při převzetí zboží je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu a v případě zjištění jakýchkoliv závad (poškození obalu, známky neoprávněného otevření apod.) tuto skutečnost neprodleně oznámit přepravci a prodávajícímu a sepsat s přepravcem zápis o škodě. Pokud obal naznačuje neoprávněné otevření nebo poškození, má kupující právo zásilku nepřevzít.
  • 4.6. Pokud kupující i přes zjevné poškození zásilky tuto převezme bez sepsání zápisu o škodě s přepravcem, má se za to, že zásilka byla doručena v neporušeném stavu a úplná. Pozdější reklamace na poškození zásilky při přepravě nemusí být uznány.
  • 4.7.Sepsání zápisu o škodě s přepravcem se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí převzetí zboží a neovlivňuje práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti za vady zboží.
  • 4.8. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem úplného zaplacení kupní ceny.
  • 4.9. Momentem dodání zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží doručeno kupujícímu.
  • 4.10. Odmítnutí převzetí zboží kupujícím bez udání důvodu není považováno za porušení povinnosti prodávajícího dodat zboží, ani za odstoupení od smlouvy ze strany kupujícího. Pokud kupující bezdůvodně odmítne převzít zboží, prodávající má právo požadovat náhradu vzniklých nákladů spojených s dodáním a uskladněním zboží, stejně jako náhradu dalších nákladů vzniklých v důsledku nepřevzetí zboží kupujícím.
  • 4.11. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
  • 5.1. V souladu s § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, a v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě.
  • 5.2. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využít:
    • elektronický formulář ve svém zákaznickém Brillamento účtu, pokud je registrovaným zákazníkem, nebo
    • vzorový formulář poskytovaný prodávajícím, který je dostupný ke stažení na webových stránkách prodávajícího. Ten vyplněný odešle na e-mailovou adresu prodávajícího objednavky@brillamento.cz nebo ho vyplněný a vytištěný pošle na adresu sídla prodávajícího anebo ho přiloží k zásilce

    5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší. Kupující může zboží vrátit již společně s odesláním odstoupení od smlouvy prodávajícímu, nejpozději však musí být zboží prodávajícímu vráceno do 14 dnů od odeslání odstoupení od smlouvy a to zasláním na adresu sídla společnosti anebo bezplatně prostřednictvím sítě Zásilkovna s využitím návratového kódu 99460867. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu, včetně veškerého příslušenství a dárkových předmětů (zejména dárkové krabičky).

  • 5.4. Ve lhůtě 10 dnů od vrácení zboží kupujícím dle odst. 5.3 obchodních podmínek je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno nebo opotřebeno.
  • 5.5. V případě odstoupení od smlouvy dle odst. 5.1 obchodních podmínek nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu. Prodávající vrátí kupujícímu všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání nabízený prodávajícím), které od něho přijal na základě smlouvy, a to do 14 dnů od odstoupení od smlouvy stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  • 5.6. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
  • 5.7. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
  • 5.8. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek (zejména dárková krabička), je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek. V případě nevrácení dárku nebo jeho poškození postupuje prodávající obdobně dle ustanovení odst. 5.6. těchto obchodních podmínek.
  • 6.1. Vztahy týkající se práv vyplývajících z vadného plnění jsou určeny relevantními zákony, především občanským zákoníkem (§ 1914 až 1925, § 2099 až 2117, § 2161 až 2174b) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
  • 6.2. Prodávající zaručuje, že zboží bude při dodání bez vad materiálu a zpracování. To zahrnuje, že produkt:
    • splňuje dohodnuté specifikace, vlastnosti, množství a kvalitu,
    • je vhodný pro účel, pro který si jej kupující zakoupil, s přihlédnutím k dohodě s prodávajícím, a
    • produkt je označen požadovanými puncovními značkami dle Puncovního zákona (č. 539/1992 Sb.)
  • 6.3. Kromě specifických dohod platí, že produkt:
    • je obecně vhodný pro běžné užívání, v souladu s právy třetích stran a příslušnými normami,
    • odpovídá standardním vlastnostem podobných produktů, jaké by kupující mohl očekávat, včetně životnosti a bezpečnosti, s ohledem na veřejná prohlášení prodávajícího nebo jeho zástupců, pokud prodávající neukáže, že o prohlášení nevěděl nebo bylo před uzavřením smlouvy upraveno,
    • odpovídá kvalitě nebo provedení předloženého vzorku nebo modelu.
  • 6.4. Pokud prodávající upozornil kupujícího na specifické odlišnosti vlastností produktu před uzavřením smlouvy, zejména s ohledem na přírodní původ a unikátní vlastnosti použitých materiálů (drahé kameny), a kupující s tím vyjádřil souhlas, ustanovení o běžných vlastnostech se neuplatní.
  • 6.5. Pokud se vada objeví do jednoho roku od převzetí zboží, předpokládá se, že zboží bylo vadné již při převzetí, pokud to povaha zboží nebo vady nevylučuje. Doba nároku na uplatnění vady neuplyne během období, kdy zboží nelze kvůli vadě používat.
  • 6.6. Vadu lze reklamovat do dvou let od převzetí zboží. Pokud byla vada reklamována oprávněně, období pro uplatnění práv z vadného plnění je pozastaveno po dobu, kdy zboží nelze používat.
  • 6.7. V případě vady má kupující právo požadovat buď opravu, nebo dodání nového zboží bez vad, přičemž volba metody nápravy závisí na možnosti a přiměřenosti nákladů vzhledem k významu vady a hodnotě zboží bez vady. Prodávající může odmítnout nápravu, pokud by byla nemožná nebo nepřiměřeně nákladná.
  • 6.8. Prodávající se zavazuje opravit závadu v rozumném čase po jejím upozornění, přičemž se přihlédne k typu produktu a důvodu jeho zakoupení tak, aby kupujícímu nevznikaly významné nepříjemnosti. Oprava bude provedena na náklady prodávajícího.
  • 6.9. Kupující má právo žádat slevu nebo odstoupit od smlouvy, jestliže:
    • prodávající odmítl opravit závadu nebo neopravil v souladu s bodem 6.8,
    • závada se objevila opětovně,
    • závada představuje podstatné porušení smlouvy,
    • z vyjádření prodávajícího či z okolností je zřejmé, že závada nebude opravena včas nebo bez větších problémů pro kupujícího.
  • 6.10. Při nevýznamné závadě nemá kupující právo od smlouvy odstoupit z důvodu této vady. Tímto ustanovením není dotčeno právo kupujícího odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu v souladu s článkem 5 těchto obchodních podmínek. V případě takového odstoupení prodávající bez zbytečného odkladu vrátí kupujícímu kupní cenu po obdržení vráceného zboží nebo důkazu o jeho odeslání.
  • 6.11. Kupující může uplatnit reklamaci pouze u prodávajícího, a to způsobem uvedeným v těchto obchodních podmínkách.
  • 6.12. Prodávající po přijetí reklamace vystaví kupujícímu potvrzení s detailem reklamace, požadovaným řešením a kontakty pro informace o stavu reklamace. Toto potvrzení bude zasláno elektronicky na e-mailovou adresu kupujícího.
  • 6.13. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího podání, pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak.
  • 6.14. Nevyřízení reklamace v této lhůtě dává kupujícímu právo odstoupit od smlouvy nebo požadovat slevu.
  • 6.15. Prodávající poskytne informace o vyřízení reklamace, včetně potvrzení o opravě nebo odůvodnění zamítnutí.
  • 6.16. Práva v případě vadného zboží lze uplatnit:
  • 6.17. Má-li někdo právo na odškodnění za vadné plnění, má také právo na náhradu nákladů spojených s uplatněním tohoto práva. Právo na náhradu musí být uplatněno do 1 měsíce po lhůtě pro upozornění na vadu, jinak může být právo zamítnuto, pokud prodávající uplatní námitku proti pozdnímu uplatnění.
  • 6.18. Rozdíly v odstínech barev mezi skutečným zbožím a jeho zobrazením na elektronických zobrazovacích zařízeních, stejně jako přirozené variace v odstínech barev, struktuře a vlastnostech přírodních drahých kamenů, včetně možných drobných nečistot, intruzí nebo prasklin, nepovažují se za vadu produktu, neboť jsou dány přírodním původem těchto materiálů. Každý přírodní drahý kámen je unikátní svou strukturou a zabarvením, což může vést k drobným rozdílům ve vzhledu jednotlivých kamenů oproti produktovým fotografiím. V souladu s článkem 5 Obchodních podmínek, pokud zboží nesplňuje vaše očekávání, máte možnost od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů od jeho převzetí.
  • 6.19. Nárok na uplatnění práv z vadného plnění nevzniká v následujících situacích:
    • Po uplynutí záruční doby.
    • Pokud jste byli o existenci vady informováni před převzetím produktu,
    • Pokud jste vadu způsobili sami,
  • 6.20. Šperky jsou křehké a jemné výrobky, které vyžadují zvláštní péči a opatrné zacházení. Aby vám šperk dlouho vydržel v původním stavu, je třeba dodržovat doporučené pokyny pro péči a údržbu.Nároky z odpovědnosti za vady a záruční nároky se nevztahují na následující případy:
    • Opotřebení způsobené běžným používáním zahrnující drobná poškrábání, ztrátu lesku, setření povrchové úpravy (např. rhodiování, zlacení) a další změny vzniklé běžným nošením šperku.
    • Mechanické poškození způsobené nevhodným zacházením jako jsou deformace, ohnutí, prasknutí nebo zlomení šperku v důsledku nadměrné síly, nárazu, pádu nebo jiného neopatrného zacházení.
    • Vypadnutí kamenů v důsledku nesprávného používání. Ztráta polodrahokamů nebo jiných ozdob způsobená poškozením krapen (držáků kamenů) vlivem neopatrné manipulace či mechanického poškození.
    • Poškození šperku způsobené kontaktem s chemikáliemi, jako jsou chlór, mořská voda, parfémy, kosmetické přípravky, čisticí prostředky nebo jiné agresivní látky.
    • Poškození vzniklá skladováním šperku v nevhodných podmínkách, například při vysoké vlhkosti, teplotních extrémech nebo vystavení přímému slunečnímu záření.
    • Poškození způsobená nedodržením doporučených pokynů pro péči a údržbu šperků, které jsou k dispozici na našich webových stránkách nebo byly poskytnuty spolu se zbožím.
    • Individuální alergické reakce na materiály použité ve špercích (např. stříbro, slitiny kovů), které nejsou způsobeny vadou produktu. Garantujeme, že ve špercích není obsaženo olovo, nikl nebo kadmium.
    • Přirozené vlastnosti materiálů. Drobná odlišnost v barvě, struktuře nebo inkluze v přírodních polodrahokamech, které jsou charakteristické pro přírodní materiály a nejsou považovány za vadu.
    • Zboží prodávané se slevou. Vady, pro které byla poskytnuta sleva a které byly kupujícímu předem sděleny.
  • 6.21. Správná údržba šperků je nezbytná pro zachování jejich kvality a vzhledu. Doporučujeme se řídit pokyny pro péči o šperky, které naleznete na našich webových stránkách nebo které vám budou předány spolu se zbožím.
  • 7.1. Práva kupujícího:
    • Kupující má právo podávat stížnosti elektronicky na e-mailovou adresu prodávajícího. O vyřízení stížnosti bude informován e-mailem.
  • 7.2. Povinnosti prodávajícího:
    • Prodávající není vázán etickými kodexy ve smyslu § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
    • Prodávající je zodpovědný za zpracování stížností a informování kupujícího o vyřízení stížnosti.
    • Prodávající je povinen zajistit, aby jeho činnost byla v souladu s živnostenským oprávněním a podléhala kontrole příslušných státních a dozorových orgánů.
  • 7.3. V případě sporů z kupní smlouvy mezi spotřebitelem a prodávajícím je k mimosoudnímu řešení oprávněna Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, web: https://adr.coi.cz/cs. Pro řešení sporů on-line lze využít platformu umístěnou na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  • 7.4. Kontaktním bodem pro řešení spotřebitelských sporů on-line podle nařízení EU č. 524/2013 je Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, web: http://www.evropskyspotrebitel.cz.
  • 7.5. Kupující se může se stížnostmi obrátit na relevantní dozorové orgány, které zahrnují živnostenské úřady, Puncovní úřad, Úřad pro ochranu osobních údajů a Českou obchodní inspekci. Prodávající má veškerá potřebná povolení pro svoji obchodní činnost.
  • 7.6. Kupující přijímá riziko změn okolností podle § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
  • 8.1. Uživatelský účet poskytuje kupujícím možnost pohodlného provádění objednávek a správy osobních údajů přes webové rozhraní obchodu. Kupující může objednávat zboží i bez nutnosti registrace, registrací na webové stránce však získá přístup k svému osobnímu uživatelskému rozhraní.
  • 8.2. Při registraci i objednávání je nezbytné, aby kupující uváděl aktuální a pravdivé informace. Jakékoli změny v osobních údajích je nutné včas aktualizovat v nastavení uživatelského účtu.
  • 8.3. Bezpečnost uživatelského účtu je zajištěna kombinací uživatelského jména a hesla. Kupující musí zachovávat informace pro přístup k účtu v tajnosti a nesmí umožnit jejich sdílení s třetími osobami.
  • 8.4. V případě, že kupující nepoužívá svůj účet déle než 12 měsíců, nebo dojde k porušení podmínek smlouvy, prodávající si vyhrazuje právo tento uživatelský účet zrušit.
  • 8.5. Dostupnost uživatelského účtu nemusí být nepřetržitá, a to kvůli plánované údržbě nebo aktualizacím systému, které jsou nezbytné pro zajištění jeho bezpečnosti a funkčnosti.
  • 9.1. Prodávající informuje kupujícího o zpracování jeho osobních údajů v souladu s článkem 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení GDPR”) Toto zpracování je nezbytné pro uzavření a plnění kupní smlouvy, jednání před uzavřením smlouvy a pro splnění právních povinností prodávajícího. Podrobnosti jsou uvedeny v samostatném dokumentu.
  • 10.1. Kupující vyjadřuje souhlas s přijímáním obchodních sdělení od prodávajícího na svou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo podle § 7 odst. 2 zákona o některých službách informační společnosti. Informace o zpracování osobních údajů pro tento účel poskytuje prodávající v samostatném dokumentu.
  • 10.2. Prodávající splňuje své povinnosti ohledně cookies ukládaných na zařízení kupujícího prostřednictvím zvláštního dokumentu.
  • 11.1. Veškerá doručení mohou být prováděna na e-mailovou adresu kupujícího.
  • 11.2. Součástí obchodních podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.
  • 11.3. Kontaktní údaje prodávajícího:
    • Adresa sídla: V parku 2308/8, Chodov, 148 00 Praha 4
    • Telefon: +420 704 770 540
    • E-mailové adresy pro oficiální komunikaci:
    • Prodávající komunikuje se zákazníkem zejména prostřednictvím uvedených e-mailových adres. Veškeré právně relevantní úkony (včetně odstoupení od smlouvy) zaslané na tyto e-mailové adresy jsou považovány za doručené okamžikem jejich doručení do e-mailové schránky prodávajícího.
  • 11.4. Pokud se některé ustanovení obchodních podmínek ukáže být neplatné či neúčinné, nahradí se ustanovením, které je neplatnému co nejblíže svým účelem. Neplatnost jednoho ustanovení neovlivňuje platnost ostatních.
  • 11.5. V případě, že má kupní smlouva mezinárodní prvek, strany se dohodly, že se jejich vztah řídí českým právem. Tato volba práva nepoškozuje ochranu poskytovanou kupujícímu jako spotřebiteli podle závazných pravidel právního řádu, která by se jinak uplatnila.
  • 11.6. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou uchovávány v elektronické formě prodávajícím a nejsou veřejně dostupné.
  •  
  • V Praze dne 27.1.2025
Aktualizuji…
  • Žádné produkty v košíku.